Bylo doplněno měření z dubna 2006
Vyzkoumat, jaký vliv ma na výslednou pozici ve vyhledávání použitý title a to zejména s důrazem na vliv pozice slova v title. Hlavní podmětem k průzkumu byly podivné výsledky na seznamu viz dotaz v konferenci seo.nawebu.cz
Jestliže najdete nějaké chyby a nebo nesrovnalosti dejte mi prosím vědět.
Anawe - vše pro Vaší prezentaci nejen na internetu, lentilky, čarodějky, čaj, ryby, tanga, tatranka, avon, baumax, cedok, DVD obaly, evropa 2, fortuna, Green Day, happy tree friends, chemie, ikea, justice, katastrální úřad, litex, mhd praha, naha ladka nergesova, obaly na CD, počasí v evropě, quick time, rodinná pouta, student agency, tapety na plochu, účesy fotogalerie, vypadáš skvěle, western union, xara webstyle, yorkšírský teriér, základní školy, Jan Pokorný, Populární moderátorka, zasvěcený pozorovatel, darovací smlouva, divokej bill
K dispozici dávám XLS dokument s výsledky měření.
Doba indexace změny (pro první ,ěření, pro druhé nebyla sledována): Google - 2 dny, Jyxo - 3 dny, Seznam a Morfeo - 12 dní, Atlas nebyl zaznamenán.
Vyvozené závěry červen 2005Všem které jsem jakkoli zmátl a nebo snad poškodil se moc omlouvám. Za týden od zvěřejnění bude dána title do pořádku.